It's all about brand!

Mercedes.png

 sigurno ne pomislite na pizzu ili palačinku? 

Kada kažemo  "Mercedes" 

       a kada kažemo 

    "Kvalitetan i pouzdan automobil" 

  verovatno da mnogi od vas prvo pomisle na 

 Mercedes? 

Plaćene reklame Vam mogu doneti novac i profit ali da bi iste imale dobar efekat bitno je da su potencijalni klijenti upoznati sa time ko ste, čime se bavite, šta prodajete, ko su vam klijenti/mušterije i td.

Prava vrednost brenda je ono što se dodaje na njegovu realnu (materijalnu) vrednost.

To su sve one emocije, asocijacije, iskustva i informacije zbog kojih je neko spreman da odvoji određenu svotu novca kako bi posedovao ili koristio vašu uslugu ili proizvod.

Brend se gradi istrajnošću, dugoročnim planovima, izgradnji zajednice kako bi ljudi sebe povezali sa vašim načinom razmišljanja, strategijom poslovanja ali i vizijama! 

U 21 veku društvene mreže su te koje nam daju mogućnost da se povežemo sa velikim brojem ljudi sličnih interesovanja, a sadržaj koji objavljujete je direktno usmeren potrebi ciljane publike i njihovim problemima i rešenjima istih.

Kada se ove vrednosti spoje sa kvalitetnim dizajnom daće vrednost vašem brendu i učvrstiće rešenost ljudi da saradjuju sa vama ili kupuju vaše proizvode.

Ako želite da razmišljate dugoročno onda je bitno da razvijate publici svesnost o postojanju svog brenda!

01. Carousel objava

Carousel post je jedan od najboljih načina da kroz nekoliko slajdova ispričamo priču, a u isto vreme zadržimo pažnju gledaoca.

 

*Instagram algoritam meri vreme koje neko provede na vašem instagramu, a kako je najbolje da mu zaokupirate pažnju ako ne ovakvom objavom!

03. Engagement objava

Ovaj tip objave koristimo kako bi povećali angažovanje posetioca tako što ih pozivamo na akciju da ostave komentar i na taj način "pokažemo" instagram algoritmu da je profil vredan pažnje.

07. Instagram story

Istraživanja su pokazala da instagram story-ji imaju čak 30% više pregleda od instagramovog feed (zida), pa imajući u vidu ovu informaciju veliki akcenat dajemo upravo ovom tipu objava!

Story-ji su takođe dobri i da postojećim pratiocima održimo pažnju.

 Mi ćemo vaš brend
graditi sledećim sadržajem: 

SmileDent-Januar-V02_34_edited.png

02. Testimonial post

Testimonial.png

Testimonial post je idealan način da posetioci steknu poverenje u vaš brend videvši da i drugi kupuju odnosno koriste vaše usluge.

Story.png

04. Zanimljivost

Da bi se uspostavila konekcija sa potencijalnim pratiocem profila/kupcem vaše usluge ili proizvoda, ovakvom objavom ćemo ih edukovati i/ili dati neku bitnu informaciju vezanu za naš brend ili branšu iz koje dolazimo, a da to bude suptilno i bez nametanja.

Zanimljivosti.png

U zavisnosti od prirode posla kojim se klijent bavi ovakav post mora biti konkretan i jasan na prvi pogled!

Ovakvi postovi služe upravo tome da posetiocima daju konkretnu informaciju da se firma bavi prodajom robe ili usluga.

05. Prodajni post

Prodajni post.png

Ako je pravac u kojem želite da gradite svoj brend način na koji mi radimo, onda smo sigurni da 

ovaj posao možete u potpunosti prepustiti našem timu. 

064 / 12 66 380

office@studio7.rs

Arčibalda Rajsa 8

Filmski grad, Košutnjak