It's all about brand!

sigurno ne pomislite na pizzu ili palačinku?
Kada kažemo "Mercedes"
a kada kažemo
"Kvalitetan i pouzdan automobil"
verovatno da mnogi od vas prvo pomisle na
Mercedes?
Pogledajte kako instagram profili naših klijenata
izgledaju pre i posle saradnje sa nama

Sponzorisane reklame Vam mogu doneti više novca i veći profit na kratkoročnom planu.
Sta ako želite još više od toga i razmišljate dugoročno?
Prava vrednost brenda je ono što se dodaje na njegovu realnu (materijalnu) vrednost.
To su sve one emocije, asocijacije, iskustva i informacije zbog kojih je neko spreman da odvoji određenu svotu novca kako bi posedovao ili koristio vašu uslugu ili proizvod.
Brend se gradi isključivo kroz zajednice, a ta zajednica daje jačinu koja je potrebna da traje. U 21 veku društvene mreže su te koje nam daju mogućnost da se povežemo sa velikim brojem ljudi, a to postižemo sadržajem koji je direktno usmeren potrebi ciljane publike i njihovim problemima i rešenjima istih.

01. Carousel
Carousel post je jedan od najboljih načina da kroz nekoliko slajdova ispričamo priču, a u isto vreme zadržimo pažnju gledaoca.
03. Engagement
Ovaj tip objave koristimo kako bi povećali angažovanje posetioca tako što ih pozivamo na akciju da ostave komentar i na taj način "pokažemo" instagram algoritmu da je profil vredan pažnje.
07. Instagram story
Istraživanja su pokazala da su instagram story-ji čak 30% gledaniji od instagramovog feed (zida) i upravo je ovo razlog zbog kojeg je fokus na kampanjama koje radimo za klijente BAŠ na ovim objavama.
Mi to radimo na 7 načina:

02. Testimonial

Testimonial post je idealan način da posetioci steknu poverenje u vaš brend videvši da i drugi kupuju odnosno koriste vaše usluge.

06. Citat

Svrha ovakvog posta je da se napravi jača konekcija sa ciljnom grupom kojoj se obraćamo i na taj način približimo brend potencijalnim pratiocima i kasnije kupcima.
04. Zanimljivost
Kao što mu i samo ime kaže, ovaj tip posta je "zadužen" da ponudi dodatni sadržaj posetiocima vašeg profila. Ljudi će zahvaljujući dodatnom sadržaju prepoznati dodatnu vrednost vašeg profila i češće će ga posećivati.

Prodaja preko Instagrama je većini osnovni razlog zbog kojeg su i otvorili profil na ovoj društvenoj mreži.
Ovakvi postovi služe upravo tome da posetiocima daju konkretnu informaciju šta je u ponudi i po kojim cenama.
05. Prodajni

Fotografije, video sadržaj, tekstovi i dizajn
su nešto što je obavezan element kreiranja brenda.
Ovaj posao možete u potpunosti prepustiti našem timu.
Radnim danima:
9 - 17h
061 / 63 21 043
Jurija Gagarina 30g/30,
Novi Beograd,