Vaš nastup na društvenim mrežama 

 Vreme je 

 ZA PROMENE! 

 prepustite našem timu! 

1/10

Kada planiramo izgled instagram profila kliljenta veoma je važno da se na mesečnom nivou pojavi barem po jednom svaki od dole pomenutih šest tipova postova (objava) koji daju dodatnu vrednost posetiocima i još jedan razlog da vas isti zaprate.

Vrednost o kojoj pričamo dolazi iz činjenice da se naš tim, pre početka svake kampanje, detaljnom analizom poslovanja klijenta za kojeg se radi kampanja, izdvoji publiku (ljudi koji treba da posete vaš instagram profil i zaprate vas), tako što upoznamo njihove navike i probleme sa kojima se susreću, a vezani su za branšu poslovanja kojom se bavi sam klijent.

 Šest osnovnih tipova 

 objava na Instagramu 

CAROUSEL post

ENGAGEMENT

TESTIMONIAL

Carousel post je jedan od najboljih načina da kroz nekoliko slajdova ispričamo poruku, a u isto vreme zadržimo pažnju gledaoca.

Testimonial post je idealan način da posetioci steknu poverenje u vaš brend videvši da i drugi kupuju odnosno koriste vaše usluge.

Engagement post koristimo kako bi povećali angažovanje posetioca tako što ih pozivamo na akciju da ostave komentar i na taj način "pokažemo" instagram algoritmu da je profil vredan pažnje.

ZANIMLJIVOST

PRODAJNI

CITAT

Kao što mu i samo ime kaže, ovaj tip posta je "zadužen" da privuče pažnju posetioca vašeg instagram profila.

Prodaja preko Instagrama je većini osnovni razlog zbog kojeg su i otvorili profil na ovoj društvenoj mreži.

Ovakvi postovi služe upravo tome da posetiocima daju konkretnu informaciju šta je u ponudi i po kojim cenama.

Svrha ovakvog posta je da se napravi jača konekcija sa ciljnom grupom kojoj se obraćamo i na taj način približimo brend potencijalnim pratiocima i kasnije kupcima.

CITAT

 Primer CAROUSEL POST-a 

 Izdvajamo 

Group 66.png
Group 67.png
Group 68.png
Group 69.png
Group 70.png
Group 71.png
Group 72.png
Group 74.png

Carousel tip objave ili posta je jako bitan element vašeg vizuelnog prisustva na instagramu jer se sastoji od max. 10 elemenata (sličica) koje vam daju više prostora da ispričate kratku priču, a da u isto vreme to bude i grafički ispraćeno na način koji će gledaocu zadržati pažnju, informisati ga i navesti (na zadnjem postu) na neku konkretnu akciju CTA (call to action)

Istraživanja su pokazala da su instagram story-ji čak 30% gledaniji od instagramovog feed (zida) i upravo je ovo razlog zbog kojeg je fokus na kampanjama koje radimo za klijente upravo na ovim objavama.

Praksa je da za naše klijente objavljujemo jednom dnevno instagram story kako bi postojeći pratioci imali uvid u aktuelna dešavanja.

Naš tim se brine da Vaš svaki story izgleda profesionalno i da se pojavljuje onoliko često koliko je to potrebno.

 INSTAGRAM STORY 

Instagram story | studio 7 | reklamiranje | drustvene mreze
Instagram story | studio 7 | reklamiranje | drustvene mreze
01 (2).jpg

 Primeri story-a koje smo 

 radili za naše klijente 

01 (1).jpg
Osiguranje pixel final - Instagram  Stor
6.png
STORY reklama SVI PROIZVODI NEW V01 (1).
STORY reklama STAKLO.png
07.png
Story06.png

Popunite kontakt formu kako bi znali šta vas tačno interesuje i očekujte da će vam se uskoro javiti neko od naših kolega.

Pogledajte šta naši klijenti kažu o saradnji sa nama.

  • Grey Instagram Icon
  • Grey Facebook Icon

office@studio7.rs

Jurija Gagarina 30g/30, Beograd

© 2020 by Studio 7.  

Proudly created by: studio7.rs

01